De reis - deel 2

5 juli 2014 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Zuid Afrika - De reis deel 2

Spaans benauwd ging ik dan de lucht in, want ik kreeg te horen dat de Cityhopper inderdaad heel veel heen en weer gaat omdat hij zo klein is. Maar het viel gelukkig mee hahaha. Na 30 minuten vertraging back in Holland, zijn wij in 45 minuten gevlogen naar Heathrow. Wel presteerde ik het om van de spanning een heel glas appelsap over mijzelf en mijn buurman heen te gooien!

Daarna begon het feestje 'ahum' de volgende 10 uur en 45 minuten. Na een pittige wandeling naar de betreffende gate, zag ik HET allergrootste vliegtuig wat ik ooit heb gezien!! Het was MEGA!  Ik voelde mij echt in een scene van Grey's Anatomy, alleen dan zitten ze in de serie altijd first class... Maar de firstclass was echt WOW, super brede stoelen, megaaaaaa veel beenruimte, ze konden gewoon voor hun stoel nog uitgebreid gaan zitten, en dan bedoel ik dat een gemiddele amerikaan daar nog best voor had kunnen zitten!

Maar ik moet zeggen onze stoeltjes waren ook wel fijn, best wat beenruimte en een tv in je stoel!
Met HALLO BABY, de film 'winterstale' en ik was nou net zo in de mood voor een romantische zwijmel film dus dat kwam goed uit!

Aaaawhhhh de vlucht viel mee, ik dacht dat het erger zou zijn, maar jeetjemineetje na mijn film een ooglapje op, dekentje erbij en Sam Smith muziek op! Zou je denken dat iemand in slaap valt, neee Channie niet hoor! Waaah! Het duurde dan ook best een tijdje, maar uiteindelijk heeeeeerlijk gedroomd :-). Wel wakker geworden met pijn in mijn rug, nouja eigenlijk overal!

We hadden als stewardes een echte JUDESKA, nee echt..... Ze was echt erg! Op een gegeven moment vroeg Antoinette iets aan haar en zei keek op een Judeska manier naar Antoinette en zei: ' why didn't you ask sooner, do i look like i bite!'
Wow! Voor diegene die Judeska niet kennen, google: kfc kip - judeska! You'll see! ;-)

Bang voor de Citerhopper, pffff peace of cake! Voor het mega grote vliegtuig was ik niet bang, maar die trilde toch!!! Waaah we zijn veilig geland!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Monique:
    5 juli 2014
    Haha apelsap en leuk die film gelukig is alles goed gegaan xxx
  2. Rene:
    5 juli 2014
    Ahh! Ik wil ook een judeska als ik ga vliegen!!
  3. Rene:
    5 juli 2014
    Ahh! Ik wil ook een judeska als ik ga vliegen!! gelukkig zijn jullie er nu!! Veel foto's maken en hier posten he!
  4. Denise:
    Super chan!!! Hahhaha
  5. Laila:
    5 juli 2014
    Hahaha ik wil een foto van die Judeska! Gelukkig zijn jullie veilig en wel aangekomen:) Ben benieuwd naar de komende avonturen^^
  6. Astrid:
    5 juli 2014
    Lekker veilig geland, op naar het avontuur!!!
  7. Sacha:
    5 juli 2014
    Zo leuk channn! En die judeska hahaha ik ga stuk! Kijk uit naar je volgende blog xx
  8. Paul van Sonderen:
    6 juli 2014
    Light of my life,

Gelukkig heb je voor mij aangegeven waar ik Judeska kan vinden.
    Jij zit nou niet bepaald stil. Veel plezier allemaal!
  9. Chantal Klein:
    6 juli 2014
    Aawhhh echt super leuk jullie reacties!!! :-D