Dag 21 & 22 - De laatste dag

26 juli 2014 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Zuid Afrika - Dag 21 en Dag 22

Laatste dag en de reis terug!

Dag 19 had ik voor het avondmaal gepost. Maar ik moet nu toch echt nog even bloggen over het restaurant.
'GOLD' een culinair restaurant in afrikaans eten. Op facebook stond de entertainment al! We kregen 12 gerechten en tijdens het eten echte afrikaanse volksliederen en dansen.

Ober vroeg is this the mommy. We zeiden ja,  we zijn haar kinderen en nick is de oudste en kim de middelste en ik de jongste. We hebben de act de hele avond volgehouden dat Antoinette onze mama was en wij allemaal broer en zusjes waren.

We kwamen in een discussie wat we met onze overgebleven spullen moesten gaan doen. Nick had nog een halve fles Red Label over en nog wat voedsel een deken en een koelbox. Kim riep 'We gaan toch niet van een alcoholist een zwerver maken.' Hahaha tjaa als je alcoholist bent, kun je ook als zwerver eindigen. Maar eigenlijk bedoelde ze van een zwerver alcoholist maken!

Onze laatste dag begon met giga shoppen in de outlets! Adidas, Nike, Guess, oooo my god!!! Heb nieuwe Alstars (mijn lievelingsschoenen) vet gave laarzen en heel wat levi broeken! Een super gave jurk!! O my goddes, het was heaven! We zijn allemaal geslaagd!
Daarna gingen we naar de Thaise Masseuse! WAT EEN ERVARING!! Ik voelde mij wel ontzettend nerveus, ik kon in het begin niet echt genieten. Ik denk dat ik beter reageer op massages van een vertrouwd persoon! Maar het lukte mij om na 20 minuten enigzins te ontspannen en te genieten. Het was af en toe pijnlijk! Maaar na de massage voelde mijn lichaam zeer flexibel!

Daarna thuis spullen inpakken, samen met Kim nog even een laatste keer in bad, maskertje, haar masker en weltrusten, op naar dromenland!!! ;-)

Dag 22

Vandaag naar het vliegveld. Ik zit hier nu mijn blog te type, zit er giga tegenop! Maar ga mij gewoon instellen op dagdromen, lezen, filmpje kijken en slapen!

Byebye!!

1. Peter en Yvonne:
    26 juli 2014
    We hebben genoten van jullie verhalen en foto's
  2. Oma Greetje:
    26 juli 2014
    Wel thuis en een veilige vlucht.
  3. Carmen:
    Een TOP reisverslag en hele goede vlucht terug naar Nederland! X
  4. Rene:
    27 juli 2014
    Aaan wie hebben jullie nou de spullen gegeven??!!!

Heb wel genoten van alle verhalen!
  5. Antoinette:
    27 juli 2014
    Liever een mommy van 3 dan aangezien worden dat ik uit ben met mijn toyboy.