De reis (deel 1)

4 juli 2014 - Schiphol, Nederland

Zuid Afrika - De reis deel 1

Reizen: vrijwillige verplaatsing naar ergens anders dan waar je bent

Die verplaatsing begon al in de auto richting Schiphol. Bloedheet, hier in Nederland 28graden! En wij gaan naar hartje winter in Zuid Afrika.

Nog lichtelijk gestresst in de auto omdat we Antoinette haar creditcard even niet konden vinden. (Hij is gelukkig terecht!)

Wij probeerden ons hoofd koel te houden (reminder het is 28 graden), toen Kim een foto stuurde van haar lekkernijen op schiphol. Kim zit al een uurtje klaar op schiphol want die vliegt iets eerder dan ons! Even pingen met Kim werkte afleidend, nog even snapchatten en facebooken en we waren op Schiphol

Zoeken naar Kim, toch nog proberen om haar nog te zien! 'Gate D 27' daar zou ze zijn, wij er naar toe, maar nergens geen Kim. Bleek Kim op B 27 te zijn hahah, dan zien we je wel in Johannesburg Kim!

'Ik zit hier naar KLM vliegtuigen te kijken' zei ik tegen mijn vader.
' ja hahaha die hebben ze daar wel meer' zegt mijn vader.
Hahahha Pap! Nog even gezellig gekletst met vader, hij nam
nog ruim de tijd om aan te geven dat hij normaal in bussines class vliegt en dan zit dat oooo zo lekker!
' wees voorzichtig he Chan!'
' jaahaaa Pap, als je 3 dagen niks van mij hoort kun je op mijn kaart (reislog) zien waar ik ongeveer ben en dan stuur je de hulptroepen he' zei ik.
' nou dat heeft zin als de leeuwen je opeten' hahahahhahahaha

weer snapchatten, leuke foto's ontvangen ;-)! Keep them coming :-)
Nog even facebooken en pingen (dit gaat zich denk ik nog vaak herhalen)

Op naar de gate, telefoon bijna leeg. toch nog maar even ergens op de grond zitten om dat ding op te laden. Moet toch een reislog bijhouden ;-)
Nog hele lieve 'goede reis' berichtjes gehad, inclusief plaatjes, lieve poppetjes en nog meer plaatjes ;-)

Kim liet net weten dat ze het helemaaal niet vervelend vond in Munchen haha, ze vroeg of wij al onderweg waren, maar we staan nog vast, we mogen nog niet opstijgen omdat Heathrow geen plek heeft voor ons. Trouwens iedereen, google eens 'cityhopper' KLM want dit is HET kleinste vliegtuig waar ik ooit in heb gezeten.

Ik zit naast een (ik gok itiliaan) buitenlandse man. Met mijn oordoppen in, beetje naar de bagage mannetjes te kijken :-p. Ik zit mij wel af te vragen.. 'Zal dit vliegtuig meer schudden etc omdat het kleiner is?! '
Uuuh die gedachte verdring ik even, toch maar weer de plaatjes van Laila bekijken...

Zuid-afrika - De reis word vervolgt

1. Monique:
    4 juli 2014
    Goede reis alle maal en doe voorzichtig en een mooie tijd daar en weer heel terug komen aub alle masl gr mama xx