Dag 1 Antwerpen

22 november 2014 - Antwerpen, België

Hallo Publiek!

Daar zijn we weer! Dit keer in Antwerpen samen met Kim.

De ochtend begon heldhaftig! Na dat ik mijn lieve vriendje gedag had gekust! Gingen Kim en ik nog even keihard sporten! Zweten, knallen en ja jaa met spierpijn naar Antwerpen. (My god, wat bezielde ons)

Rond het middaguur stapte wij in de auto, de herbie 5.0 van Kim (also know as een paarse ford ka). Uiteraad gingen wij kwebbelend de weg op en af en toe mee bleren met de muziek.

Aangekomen in Antwerpen na 2,5 uur (want we pakte twee keer een afslag verkeerd, door mijn briljante tomtom aanwijzingen) gingen we op zoek naar een goedkope parkeergarage. Dit had Kim vooraf uitgezocht. De parkeergagare naast ons hotel is 20 euro perr dag en deze was 7,50 per dag. Maaaaar we konden hem niet vinden. Nou dan moet je Kimmie eens horen in die auto (nee hoor geintje, viel mee hhhaaha)

Toch maar eerst even naar het hotel en toen poging twee met mijn Tomtom. Kim vroeg werkt die van jou wel op GpS. 'Jaa, natuurlijk Kim' maar zodra we het hotel (dus de wifi zone) hadden verlaten begaf mijn tom het.

Dan maar kaartlezen zei ik! Nou wat een avontuur! 'We gaan verkeerd' ' nee echt niet' ' ja wel Chan! Mijn intuïtie is altijd goed' nouwwwwww moet ik eerlijk toegeven dat de intuïtie van kim vandaag al 4 x goed zat terwijl de mijne mij gruwelijk in de steek liet. ' we moeteen keren riep ik' Kim wilde gaan keren tot ze riep ' is dat het niet!'

Omg we kunnen KAARTLEZEN!! We zijn briljant!! (Puur toeval offcourse)

Toen gingen we een lekker drankje doen bij Laila in cafe de olifant (o'nee Cafe de Bengel) Laila was met school 1 dagje in Antwerpen. Heel leuk even te kwebbelen! Daarna gingen Kim en ik lekker eten. LEKKEr.... nee het was GODDELIJK!!!!
DE Aller lekkerste kaasfondue EVER! EN DAARNA CHOCOLADE FONDUE TOE. It was a piece of heaven!!

Toen gingen we heerlijk naar 'the hunger games' in de bioscoop moesten we gewoon betalen voor de toilet. BELACHLIJK! en het was ontzettend koud dus we hadden onze jassen ala dekentjes! Maar de film was amazing!

Nu moe, en met spierpijn lekker ons bedje in!

1. Paul van Sonderen:
    22 november 2014
    Meiden, ik wist niets van dit uitstapje. Veel plezier in Antwerpen.
    Neem volgende keer de kaart van Antwerpen mee.....
    Greetz, Paul.