Startklaar

4 juli 2014 - Amsterdam, Nederland

Zuid Afrika - startklaar maken!

Over een paar uurtjes strak in pak het vliegtuig in! Lees: super chille joggingsbroek een groot t-shirt en mijn favo all star shoes!

Ik ben ontzettend nerveus, ik haat vliegen, lang zitten en deze vlucht duurt 14 lange uren. Maar ik heb mijn 'van-de-lieve-laila-geleende' ereader mee! Met de hele serie reeks van de kronieken van de onderwereld (ook wel bekend als: the mortal instruments). En de hele serie van beautifull creatures. En nog een lading JILL MANSELS (mijn lievelingsschrijfster) en ook wat 'Christian Grey' boeken ;-)

Ennn... het boek 'GIJP', een aanrader waar ik mij deze vakantie in ga verdiepen! ;-)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Madeine:
    4 juli 2014
    Wens jou en de rest een goede reis! Verheug mij op al je verhalen! Dikke kus
  2. Carmen:
    4 juli 2014
    Hi Chantal, super, je chille pak en e-reader, hmm dan kom je 14 uur best door ;-), hele goede vlucht, veel liefs
  3. Papa:
    4 juli 2014
    Zitten , eten , filmpje kijken , lezen en voor je het weet ga je alweer landen
    Have fun in het vliegtuig. ...
  4. Monique:
    4 juli 2014
    Heel veel plezier komt goed paar uurtjes slapen voor je het weet ben je er al xx
  5. Astrid:
    5 juli 2014