Dag 14 - Graaf Reinet

18 juli 2014 - Graaff-Reinet, Zuid-Afrika

Zuid Afrika - Dag 14

Graaf Reinet - terug naar Zuid Afrika

O jee. Kim en Nick zijn ziek!! Nick moest overgeven. Ze voelen zich beiden ontzettend naar.
'Kan het door het eten komen?' Jaa, maar jij en Antoinette hebben nergens last van. We hebben geen idee hoe het is gekomen. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelen.

Vandaag moeten we weer ruim 6 uur rijden. Weer terug naar Zuid Afrika. Weer 2 stempels bij immigration halen omdat we Lesotho verlaten.

Ik heb weer gereden! Had het spaans benauwd en bezweette handjes, maar heb het 2,5 uur volgehouden!!

Vandaag was een van de laatste dagen dat we zo lang in de auto moesten! We zijn nu bij Graaf Reinet. Een heel leuk dorpje.
Kim en Nick voelen zich nog niet tiptoppie.

Kort verslag, hopelijk morgen meer nieuws ;-)

1. Madeine:
    18 juli 2014
    Vervelend voor Kim en Nick! Stoer hoor dat je lekker achter het stuur kruipt!
  2. Laila:
    18 juli 2014
    Ahw beterschap voor Kim en Nick !!
    Echt super leuk om steeds al jullie blogs te kunnen lezen!!

Kusjes en knuffels
  3. Oma Greetje:
    18 juli 2014
    Alweer 14 dagen weg en nog steeds genieten jullie ervan.Jammer dat Kim en Nick zich niet lekker voelen. Gauw beter worden.
  4. Timo:
    Awesome storiessss! More, more, more
  5. Peter en Yvonne:
    18 juli 2014
    Fijn om weer wat van jullie te lezen. En wel weer snel beter worden hoor
    Het komt toch niet door de kou. Hier zitten we te puffen van de warmte het is ook nooit goed.
  6. Carmen:
    19 juli 2014
    Veel beterschap voor Nick en Kim, leuk stempels in je paspoort en great pictures again, liefs en a lot of greets
  7. Denise:
    19 juli 2014
    Ooowh jeetje=( heeft Nick nog last van zijn val van het paard? Super leuke foto's en beterschap voor de zieken! Kusjes!
  8. Rene:
    19 juli 2014
    Vet stoer dat je gewoon ging rijden!! Heb je toch maar weer even mooi gedaan ;)
  9. Monique:
    20 juli 2014
    Oo dat is minder zou kunen van het eten of drinken gouw weer beter worden mooi hoor die fotos alle maal en verhallen leuk om te lezen xx