Dag 11 - St. Lucia

15 juli 2014 - Winterton, Zuid-Afrika

Zuid Afrika - Dag 11

Gisteravond maakten we nog een avontuur mee! We reden van het restaurant terug naar het huisje. En onderweg liep er gewoon een HIPPO op de stoep!
Daarna waren we verdwaald en Kim ging kaartlezen, het was heel grappig!

Kim las mijn blog ' ooow Chan, je hebt weer eens half geluisterd'! ' oneee wat dan?' Vroeg ik. Kim legde uit ons suiker gesprek was gebasseerd op een voorbeeld en niet op daadwerkelijk gebeurtenissen. ' ooooowie hahhaha, sorryyyyy'

'Au, noooo, no, no!' wakker geworden met ontzettende hoofdpijn. Gelukkig wel iets kunnen uitslapen, vandaag ontbeten om 08:00 uur. Daarna naar het strand van St.Lucia. Er was een jongen bezig om beelden te maken van zand. 'Hoe doet u dat?' vroeg ik. Hij legde uit dat hij het zand nat maakt en dan met zijn handen het egaal polijst. Hij gebruikt lepeltjes om accenten aan te geven. Jeetje wat een werk dacht ik! Maar ontzettend knap!

We zijn naar Cape Videl geweest een National Park, we hebben gelunchd op een stijger naast de Hippo's en tussen de Pumbaa's. Nick zei opeens op zijn Timon's ' alle Pumba whar gijt gij gheenge'  (denk belgisch accent)

En raad eens wie er weer naast de auto langs de snelweg moest plassen '_''
Langs de snelweg hangen borden ' kijk uit voor voetgangers' omdat mensen constant op de snelweg lopen en oversteken.

1,2,3, jaa en zojuist heb ik nummer 5 zien dansen op straat. Mensen dansen hier op straat, soms hebben ze oortjes in en soms dansen ze gewoon. Ik vind het heerlijk, we zouden allemaal toch meer spontaan moeten gaan dansen. Voel de innerlijke muziek en move! Soms heb ik ontzettend zin om te dansen (of te zingen), zeker als het mooi weer is. Maar ik hou mij altijd in en loop keurig door zoals iedereen.

Nog steeds knallende koppijn, het lukt niet echt om vandaag een leuk verslag te schrijven. I'm sorry guys!

1. Carmen:
    15 juli 2014
    Love the story, wauwie naast nijlpaarden lunchen. De zee ziet er goed uit, beautiful color. Hoop dat je hoofdpijn snel weg zakt, liefs en greets
  2. Geert & Trudie:
    15 juli 2014
    Hoi,
    vraag me af hoe Nick aan dat Belgische accent komt?
    Sterkte met je hoofdpijn. Maak er nog n gezellige tijd van allemaal. Mooie foto's die jullie doorsturen. Groetjes aan iedereen. Geert
  3. Monique:
    20 juli 2014
    En dat jogge gaat gewoon door knap hoor en haha was dus eve een miscomunikatie van verhaal ? Xx