Dag 5 - Kruger Park

9 juli 2014 - Hazyview, Zuid-Afrika

Zuid Afrika - Dag 5

Gooooodmorning, we moesten om 05:00 weg. De wekker ging om 04:00. 1 x snoozen dachten we, en opeens was het 05:15. Aaaaaah snel aankleden en om 06:00 waren we schoon, ingepakt en de auto was weer ingeladen. Op weg naar het Kruger Park!

In tegenstelling tot gisteren had ik vandaag Jungle book muziekjes in hoofd. Vandaag gingen we het WILD in!! We waren nog naar net binnen en we zagen allerlei Bambi's! Maar dan net anders! Het waren Thomson Gazelle's, maar voor het gemak zeggen we steeds. ' kijk hertjes!'

Daarna zag Kim een GIRAAAAAF!!!!! Een 'Melman!!' Woehoeeee, ik wilde heel graag een giraf zien!

We zagen nog aapjes, die liepen in een lange rij langs. Er waren ook baby aapjes en die liggen dan op de rug van mama aap. Maar zodra ze wat sneller gaan lopen dan schuift een andere moeder aap de baby naar onder. Dan hangt het baby aapje aan de buik. Maar zodra ze weer langzaam lopen
lopen word de baby weer bovenop de rug gelegd. Het ziet er ongelooooooflijk schattig uit!!

Opeens stond er een GIRAF voor onze auto op de weg!!!!!! WAAAAAAAH wij links en rechts speuren! Maar voor onze neus liep een mega grote giraf. In Chantal (overdrijf) normen zou deze Giraf ongeveer 35 meter hoog zijn. Nou Timo hoe hoog zou die dan echt geweest zijn?

Kim blijft hun zeggen, de diertjes doen waar hun zin in hebben, zij.. Nee hun.. Nee zij... Nee hun. Kim vindt het gewoon 'hun'.

De giraf hoort gewoon bij de big 5 vind ik! De Big 5 is officieel:
- de leeuw
- de olifant
- de neushoorn
- de buffel
- de luipaard

Antoinette zou nog de walvis in de big 5 willen hebben. Kim vind dat de Giraf er ook bij hoort en de Buffel eruit, Nick vind de Big 5 prima.

Zaten we lekker te lunchen, staan er op het open veld naast ons opeens allerlei 'MARTY's' also know as Zebraaaa's

Midden op het pas staken 3 olifantjes over.!! Kim ging door het dolle, Olifantjes zo massaal voor je neus! Het is echt een heel andere evaring dan de dierentuin, echt!' Het staat opeens in et wild gewoon voor je neus!

Omg VOOR ONZE NEUS!! 3 giraffen. Een mama, een papa en een baby'tjeeeee! Awhhhwiee zoo poepig! (Zie fotooooo's)

Ik gok dat bij deze blog, de foto's voor zichzelf zullen spreken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter en Yvonne:
    9 juli 2014
    Wat een mooie foto's! Vroege opstaan was de moeite waard, toch? Haha
    Mis de leeuw! Maar die komt hopelijk vanavond in actie!
    Nog hele fijne tijd.
  2. Rene:
    9 juli 2014
    Wat coool!!! Super gaaf dat alles gewoon voor je neus loopt!! Kun je ook video's uploaden met je telefoon? Bewogen beeld vind ik NOG vetter! En ik wacht ook nog met smart op de leeuw !
  3. Denise:
    9 juli 2014
    Echt super leeeeeeeeuk =D!!!! Wacht met smart op het volgende reis verhaal hihi!!
    Veel plezier en groetjes aan iedereen!
    Xxjes!
    Ps. Totally agreed met Rene.. Wij willen FILMPJEEEEES!!
  4. Papa:
    9 juli 2014
    Jeetje wat ontzettend mooi !!
  5. Carmen:
    9 juli 2014
    Je verhalen en foto's zijn prachtig mooi, om maar weer over eten te beginnen, staat er ook sprinkhaan krokodil struisvogel of ander dier op het menu? en wat is de temperatuur, jullie zijn nl niet zomers gekleed of is dat voor de slangen, haha, liefs en greets
  6. Monique:
    9 juli 2014
    Egt mooie fotos en gaaf dat je dat alle maal van dicht bij mee kan maken wat vroeg op hee maar dan maak je wel weer van alles mee en duurdt je dag lekker lang xx
  7. Oma Greetje:
    10 juli 2014
    Nog geen leeuwen op jullie pad gehad ? Ook heel gaaf. Ik wilde dat ik erbij was. Nog veel plezier.